Markafoni Şikayet

Markafoni ile ilgili tek şikayet sanırım ürünlerin geç gönderilmesi. Müşteri ilişkileri, sitenin kullanılabilirliği gayet iyi hatta Türkiye'de ki sanal mağazalardan daha iyi diyebilirim.

Satın aldığınız ürün, kampanya bitiminden sonra en geç 7 gün içinde kargoya veriliyor size ulaşması en geç 10 günü bulabiliyor. Satın aldığınız ürünün hemen elinize geçmesini istiyorsunuz ve geciktikçe heyecanı kalmıyor. Çok sık olmamakla birlikte bu süreler uzayabiliyor bir defasında satın aldığımı unuttuğum ürün geldi işyerine "hayırdır inşallah, kim gönderdi acaba" dedim :) Bunun da güzel tarafı size sürpriz oluyor, kendinize sürpriz yapmış oluyorsunuz.

Konuyu bir defasında da Markafoni Destek bölümüne yazdım. Hemen cevap yazdılar, gayet güzel bir dille anlattılar. Bu durumun ekonomik olması açısından kampanya bitiminde topluca kargoya verildiğini söylediler. Cevap aynen şöyle;
Sayın ,

Size en avantajlı fiyatları sunmak amacıyla, siparişler toplu olarak kampanya bitiminde dağıtıma çıkmaktadır. Teslimat süresi, kampanya bitiş tarihinden itibaren 1 haftalık bir süreyi kapsamaktadır. Siparişlerinizin durumunu, siparişlerim sayfasından takip edebilirsiniz.
Markafoni.com sitesinde yer alan Sıkça Sorulan Sorular bölümünden, Teslimat süresi linki ile detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
http://www.markafoni.com/s/teslimatsuresi/

Turqs Kampanyası dün gece itibariyle sona ermiş olup, siparişiniz yarın kargoya teslim edilecek ve 1 hafta içerisinde sistemde kayıtlı olan adresinize ulaşacaktır.

Markafoni ile ilgili her türlü sorunuzda tekrar bize danışabilirsiniz.
İlginize teşekkür eder, ürününüzü güzel günlerde kullanmanızı dileriz.

Saygılarımızla,

Markafoni

Kopyala/Yapıştır bir cevap olduğu açık fakat güzel yapıştırıyorlar :) Ne söylediklerinden çok nasıl söyledikleri beni daha çok ilgilendirdi açıkcası.. gittigidiyor dahil bir çok alışveriş sitesinde müşteriler resmen azarlanıyor ve destek taleplerinize bir gün sonradan, baştan sağma cevaplar veriliyor. Hatta bazı alışveriş sitelerinde paranızla rezil oluyorsunuz.. Geç olsun güç olmasın diyerek exa, idefix ve kitapyurdu'ndan sonra markafoni de beğendiğim alışveriş siteleri arasına girmiş bulundu..

Not (20.11.2010) : Doğal olarak sadece olumsuz yorumlar gönderiliyor, memnun kaldığımızda sorulmadıkça belirtmiyoruz. Yorumları okuyanlar ise ard arda olumsuz düşünceler nedeniyle haklı olarak Markafoni hakkında pek iyi şeyler düşünmeyebilir ve bence bu fırsattan uzak kalabilirler. Şahsen Markafoni'den aldığım ürünlerde hiçbir problem çıkmadı yukarda da bahsettiğim gibi tek kötü tarafı gönderilerin geç yapılmasıydı fakat şuanda bunu da çözmüşler sanırım. Kurban bayramından önce ayakkabı almıştım, araya bayram uzun bir tatil giriyor daha geç elime ulaşır diye düşünürken 2 gün içinde kargo geldi. Ondan 1 ay öncede aldığım gömlek 4 gün sonra elime ulaştı. Sadece Markafoni'de değil mağazadan aldığınız ürünlerde dahi eve geldiğinizde problem çıkabiliyor. Markafoni'ye düşen bu problemleri en kısa sürede çözmektir. Bu konuda destek ekibinde sürekli iyileştirmeler yapmalılar. Markafoni'den ürünler hakkında destek alma ihtiyacı duymadığım için bu konuda ise fikrim yok.

Sizin Markafoni ile ilgili şikayetleriniz varmı?

16 yorum:

  1. ben jale can 3 hafta önce kadar terlik ve bolero almıştım hiç bir şekilde ne ürünü alabildim ne bir bilgi var
    ben güvendiğim için almıştımama güvenimi yitirmek üzereyim
    kredi kartının ilk taksidi geldi daha elimde mal yok.

    YanıtlaSil
  2. maalesef bende markafoniden bir saat aldım kutudan saate ait herhengi bir bilge çıkmadı saatte doğru gitmiyor, ilgili destek servisine mesaj attım saatin yanlış gitmesi ile ilgil saatin kutusundaki servislere iletmem istendi.
    1- kutuda olmayan bir şeyi ancak sihirbazlar çıkarabilir,2-yeni alınan ürünü neden ben tamire götüreyim, 3- destek olan kimse yok

    YanıtlaSil
  3. markafoni adlı adresten internet üzerinden kesınlıkle ve kesınlık alışveriş yapmayın ben yaptım 20 gun oldu ne sıparısım geldı nede bır gılgılendırme 20 gunun sonunda telefonla ulastım tam 20 dakıka telefonda bekletildim ama sonuc verdığım sıpariş kendilerıne bile ulasmamış bende iptal ettırdım kesınlıkle internet uzerınden alışverış yapılmaması gereken bır yer MARKAFONİ insanların duygularıyla oynuyorlar

    YanıtlaSil
  4. birdahamı markafoni asla kız arkadasım bana hediye olarak bi saat aldı dediklerini gibi 1 hafta icinde ürün elimdeydi orda yalan yok ama gelen kargoda garanti belgesinden tutun hersey var ama sadece saat yok ! yaklasık 1 ay oldu hatalarını telafi ediceklermis attıgım maillere hicbirsekilde cevap vermediler telefonla musteri hizmetlerini aradım 3 kere herseferinde 15-20 dk operatöre bağlanmayı bekliyorsunuz zaten konustuğumdada gün içinde bana telefonla ulasılacağı söylendi ama nerdeeee diyeceğim o ki siz siz olun markafoniden uzak durun.

    YanıtlaSil
  5. Markafoni'ye esim uye ikidir bana camper marka ayakkabi almak istiyor. Istiyor derken aliyor da ama bakin bu Markafoni o kadar beceriksiz o kadar beceriksiz ki ikidir bana ya ayakkabinin teki farkli numara (Ciftin biri 42 digeri 43 numara) gonderiyor ya da en son geleni gorseniz koparsiniz lastik ayakkabi siparis ettik 42 numara gelen ne, 43 numara bot!!!!! Bi de geri gonderin yenisini gonderelim kusura bakmayin yok kargo ucretini almayalim siz geri gonderin var. Yok bi de alsaydiniz. Yine iyi en azindan siparis ettigimiz markanin urununu yolluyorlar :) Valla hayatta yapmayacagim seyi en sonunda yaptirdilar bunu da burada yazayim dedim. Cunku yuzsuzlugun de bu kadari olmaz sanki Kizilay. Ya kardesim ben musteriyim sen yapmissan bir yanlis ceremesini ben mi cekmek zorundayim? Kacinci yuzyilda yasiyoruz nerede musteri memnuniyeti? Allahtan Limango var......

    YanıtlaSil
  6. GERÇEKTEN MARKAFONİ TAMAMEN AMATÖR YÖNETİLEN BİR YER 7 GÜNDE TESLİM EDİLİYOR DİYOR TAM 21 GÜN OLDU HALA AYAKKABI ELİME ULAŞMADI

    YanıtlaSil
  7. converse tşört aldım hepsi sökük geldi defolu ürün alıyorsak söleyin kardeşim almayalım berbat bir alışveriş sitesi hem ürünler geç geliyor hemde defolu yada eski soluk seri sonu yada defolu ürünleri satıyorlar almayın bu ürünleri gercekten tamm rezill...

    YanıtlaSil
  8. Meryem dedi ki....
    markafoni den yaklaşık 10 gün önce 240 küsür tl lik alışveriş yaptım,ürünlerim halen elime ulaşmadı,yurt dışından bile alışveriş yapıyorum online olarak en geç 5 gün içinde elimde oluyor siparişlerim ama markafoni mi bir daha asla,heyecanım gitti ben nevresimlerimi ve vierre marka iç çamaşırlarımı istiyorum,benim hakkım...

    YanıtlaSil
  9. İnsanı ruhahastası yapar bu site.
    Klişe lafları sıralıyorlar hep, yok müşteri memnuniyetiymiş. Beni memnun etmek istiyorsan siparişimi biran evvel gönder. Parayı zınk diye çekmeyi biliyorlar ama.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Ben Çiğdem 06/08/2010 markofoniden 2 adet ürün almakla hayatımın en büyük hatasını yaptım 11 gün oldu ne gelen var giden mail yazdım klasik bir cevap sistemleri var sanırım herkeze aynı şey 7 iş günü falan filan ...
    k.kartımın başına bir şey gelmese bari markofoniden uzak durun

    YanıtlaSil
  11. IADE ETMEK ISTEDIGINIZ ZAMANDA 7 GUN ICINDE GONDERMENISI VE GONDERI PARANIZI KENDINIZIN ODEYECEGINI SOYLUUYORLAR NE SACMA ..ARAYA BAYRAM GIRDI BAKALIM SORUN YASAYACAKMIYIM

    YanıtlaSil
  12. MARKAFONİDEN ASLA ALIŞVERİŞ YAPMAYIN! 1 AY OLDU SİPARİŞ TESLİM EDİLEMEDİ, 2 KERE YANLIŞ ADRESE GÖNDERMİŞLER. MÜŞTERİ HİZMETLERİ İNANILMAZ YETERSİZ VE BECERİKSİZ. İSİMLERİNİ DE DEŞİFRE EDEBİLİRİM BURDAN AMA UĞRAŞTIRMAYA DEVAM EDERLERSE BEN DE ONLARI UĞRAŞTIRMA GİRİŞİMİNDE BULUNACAĞIM AZ KALDI

    YanıtlaSil
  13. 1 ÇİFT ÇİZME 1 ÇİFT AYAKKABI İMALATI YENİ BAŞTAN YAPIP GÖNDERSEN 20 GÜN SÜRMEZ.
    NEYMİŞ ÜRETİCİ FİRMADAN KAYNAKLANAN BİR AKSAKLIKMIŞ. YALANINIZI SEVEYİM.
    AMA HATA KİMDE? BİZDE, NE İŞİN VAR SENİN ONLINE ALIŞVERİŞTE? HANGİ ÜLKEDE YAŞIYORSUN? NE ONLINE'I NE ALIŞVERİŞİ, MAĞAZADAN BİREBİR ALDIĞIMIZ ÜRÜNDE BİLE HAKKIMIZI ARAYAMAZKEN.

    YanıtlaSil
  14. 01.10.2010 da iki ayakkabı alışım oldu birini markafoni elerinde kalmadıgını söyleyerek birini iptal etti ve karta para idaesi yapacagını söyledi ancak 1 ay oldu bu ödeme geri dönmedi acaba markafoniden yaptıgım alışverişden banada ibr ay süre verirlerme ödemem için asla 1 kuruş noksan olsun kart geçmiyor.bankaya gidiyorum ödeme yapılmamış markafoniyi arıyorum müşteri danışmanı sallaıyor karta para iadesini yapıldıgını söylüyor deokuntun fasx çekin veya meil adresime fotokopisni yollayın diyorum tamam diyip kapatıyorlar. gerekli yerlere şikayetinde bulunacagım.ilgilnen yok müşteri danışmanı diye koygununz kişiler çok ii sallayor ama çöüzümyok.

    YanıtlaSil
  15. kargoya verilen bi ürünü kargo neden 3 gün boyunca elinde tutsun?markafoni işin içindeyse daha ne kadar tutar orası bilinmez.15 güne yakın süredir durumum kısmında, hazırlanıyor yazıyordu.hafta sonunu saymıorum 3 iş gününden beridir kargoda yazıyor.gerisini yasayıp görücem artk!!

    YanıtlaSil
  16. Mağdurum da Mağdurum :)))
    Kemer sipariş etmiştim... Hep aynı ölçülerde aldığım kemer bu kez olmadı.. Neyse iade edeyim, acil olsun diye apar topar gönderdim. 20 gün oldu hala ses yok.. Aramak istedim abartmıyorum tam 17 dakika hatta bekledim, hat düştü... Sinirimden tekrar arayamadım bile... Eğer böyle bir yapılanma içerisine giriyorsan ki iddia ediyorsunuz öyle olduğuna alt yapınızı sağlamlaştıracaksınız... Yoksa olmaz bu işler, call center çökmüş resmen... yada hiç yok!

    YanıtlaSil